27 oktober 2005

Phi Phi en Poepket

Phi Phi Island (bekend van de tsunami). Langs de gehele kustlijn is niet veel meer te zien van de ramp. Iets meer binnenlands is men nog vollop bezig met de opbouw van alles wat weg was, alles dus...
Daar we slechts een dag in Phi Phi waren hebben we niet bijzonder veel gedaan, wel een prachtige, maar lastige wandeling naar de viewpoint...
En een boottrip in de namiddag naar de prachtige eilanden rond Phi Phi : Mayabay (bekend van de film The Beach) Monkey IslaND, waar we wilde apen aan het strand zagen liggen. Op twee plaatsen zeer mooie koralen om in te snorkelen, wat we dus ook gedaan hebben. En als beloning een schitterende zonsondergang vanop de boot.

Gisteren aangekomen in Pukhet, vooral omdat we daar onze vlucht naar Bangkok moeten hebben, straks dus. Niet echt ons ding, een benidormstrand, een Gentsefeesten straat, en veeeell blanke mannen met een donkere poes.
Na een paar uur hadden we het hier wel gezien. En in vergelijking met de rest van Thailand nog duur ook. Misschien wel interessant als je enkel wilt feesten en zuipen...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Steven,Eveline,
Jullie laten nog wat weten wat jullie vlucht betreft van zaterdagmorgen?
Pa en ma (xxx)

Anoniem zei

nog eens een berichtje vanuit la douce hier nog steeds prachtig weer 24 à 25 graden overdag we klagen niet he vele knuffels van uw nichtjes oh pardon nen groten knuffel van manon want zij is nen moyen pas un petit tot binnenkort wijle

Anoniem zei

Jullie hebben een toffe reis gemaakt. Schitterende ervaring.
Hier in België zachte temperaturen.
Goede vlucht !
Tot ziens, rust maar goed uit !
Lizzie

Anoniem zei

Ik hoop dat jullie er van genoten hebben. Toch ben ik zeer blij dat jullie terugkomen want dit betekent dat het nu aan mij is.
Ik hoop dat orkaan Wilma nog wat laten staan heeft voor ons zodat het toch de moeite zal zijn. Maar ja, we zijn dan toch in congé.
Tot binnenkort en laat nog wat reisverhalen over voor mij.
Groetjes,
uw collegaatje Ilse

Anoniem zei

Hallo allebei,

we hebben hier onderling geen ruzie hoor, maar we willen allemaal apart nog eens een mailtje sturen....
We hebben jullie reis de hele tijd gevolgd en ik ben blij voor jullie dat het tof is verlopen. Nu nog een goede reis terug en hopelijk een niet al te zware "jetlag" héééé
groetjes
sandra

Anoniem zei

Hola Eveline,
Hier ben ik ook uiteindelijk. Ondertussen hebben jullie d'er al een "impressionant" reisverhaal opzitten, écht de moeite om te beleven als ik dat zo allemaal lees. Vorige week heb ik van je afwezigheid geprofiteerd om mijn bruin vestje eens aan te doen (kwestie van niet allebei 't zelfde aan te hebben op 't zelfe moment). Sandra vindt het ook een prachtig vestje, ze kan er (jammergenoeg voor haar) niet meer aangeraken. Lander dan 2 dagen heb ik het niet aangehad wegens te warm hier : morgen voorspellen ze 22°C en ook van 't weekend wordt het nazomeren. Na de herfst komt dus de lente nu. Dit zal de overgang voor jullie misschien minder hard maken. Ook heb ik nu naar hartelust (en ietsjes luider dan gewoonlijk) Faith Hill opgelegd. Voor de rest hebben we hier ook veel taart gegeten : Glenn bakt nu bijna iedere week voor ons. Morgen is het nationale staking in België maar wij van CSM gaan toch proberen door het stakingspiket te geraken (anders geraken we niet door al dat werk van Amerika, Engeland, Procter glycerine en Akzo dat hier nog ligt). Voor de rest wens ik je nog een goed verblijf en een goede terugreis en we zien je graag terug woensdag hé !! Muchos saludos, Els

Steven en Eveline zei

Beste Oleoncollegaatjes

Merci voor de berichtjes.
Ik kijk al uit naar de wekelijkse taartjes.
Minder naar de wekelijkse problemen.
Ilse, slecht nieuws, ik heb gehoord dat Miami volledig van de kaart geveegd is, doe maar een extra zwembroekske mee...grapje
Ik wens je een even deugdoende vakantie als mijzelf toe.
Ook Sandra een prettig verlof en hopelijk nog een goede naherfst he.
Els veel fietsplezier, vergeet uw steunwielekes niet...
Lizzie, voor, euh, een goede werkweek...ocharme...