24 oktober 2005

Krabi

Dit is inderdaad het mooiste plekje dat we tot nu toe te zien kregen. De laatste twee dagen maken ruim de helse verplaatsing goed. Twaalf uur onderweg ipv de voorziene 6. Bootongeluk, bus gemist, taxi in taxi uit...Vergeet die goedkoopste bungalow van vorige keer. We heben er nu en van 3 EUR voor 2 personen. Een hutje aan het strand gelijk in expeditie Robinson. Super basic maar geen huisdieren.
Het eten is er fantastisch en goedkoop. Vandaag en gisteren eilandhopping gedaan met de speedboat. Vandaag eindelijk kunnen snorkelen, fantastisch... De muggebeten hebben plaats gemaakt voor verbrande lichaamsdelen.
Morgen de boot naar Phi Phi lees pipi eiland en daarna verhuizen we naar Pukhet les poepket, waar Stevn hem een goedkope Thaise wenst te kopen voor de was en de plas.
Daar nemen we dan den vlieger naar Bangkok, waar we some cheap cheap shopping gepland hebben. Meer info volgt natuurlijk nog.

7 opmerkingen:

Steven en Eveline zei

En alles goed met de gezondheid van papa Eveline? En met de memes en pepes van ons alletwee?

Anoniem zei

Hela,

goed om horen dat het jullie goed gaat.

Als ik nu buiten kijk regent het oude wijven. En ze willen in geen geval naar huis.

Dus profiteer maar van het goede weer. Alhoewel ... tegen jullie terug komen spreken ze in België-land ook van 20 graden.

Doei

Guido

Anoniem zei

Eveline,
Waar blijft in godsnaam mijn TUPPERWARE kom, ik zit er al twee weken op te wachten. Ik dacht dat jij alles ging in orde brengen voor mij vanuit Thailand.

Dirk

P.S. Ik hoop dat jij mijn geld voor niets anders hebt gebruikt.

Anoniem zei

wauw.... ik zit hier echt wel te watertanden... Jullie hebben daar precies wel jullie bezigheid!!
Eveline, voor moest je daar toch even aan de stagedance denken, het liedje waar we nu op dansen is van Rihanna - pon de replay. Tis wel nog leuk hoor. Allée amuseer jullie daar nog en liefst geen rare vogels meebrengen...
Chaveli xxx

Anoniem zei

wa is da toch leuk om zo alles wat jullie daar doen te kunnen lezen zeg.En het is precies wel de moeite hé wat jullie daar allemaal doen. Ben echt nieuwsgierig om jullie verhalen te horen als je terug bent.(en foto's te zien ook natuurlijk)
profiteer er nog maar van daar.
Reservering bij Faim de Toi is in orde hé.

doeikes
Inge

Anoniem zei

Hallookes,

Steven, mijn vrij gezellig weekend was enorm de moeite, jammer dat je er niet was. Maar ik kan mij goed inbeelden dat ge u ginder in die apenlanden ook niet aan het vervelen zijt. Eveline, ook aan u één goedendag gewenst natuurlijk. Vergeet niet dat ge op 4 november uitgenodigd zijt voor een feestje van ons, alles valt stilaan op zijn plooi ( zowel trouw als verbouw ) en ik kan alleen nog maar zeggen God Speed.

Bert en Nele

Anoniem zei

Line,
'nieuw vers ondergoed' (van je ondergoedavond van Katrien)ligt bij mij te wachten op jou.

groetjes en 't amusement nog!
Domi.